Informacje o sklepie
Towar wysyłamy w ciągu 24h. Wysyłki realizujemy codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach otwarcia magazynu 09:00- 13:00
Zamówienia złożone do godz. 06:00 wysyłamy tego samego dnia (wyłącznie dni robocze).
Po nadaniu zamówienie przejmuje firma kurierska, a jego dalszą drogę można śledzić na http://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek/ .
W sytuacji opóźnienia dostawy powyżej 72h (dni robocze) prosimy o kontakt - podejmiemy w Państwa imieniu odpowiednie działania reklamacyjne.
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00- 16:00
Jeżeli nie odbieramy- oddzwonimy:) na maila też z pewnością odpowiemy.
Telefon: 576-586-444
Mail: kontakt@gym4.pl
JAK ZAMAWIAĆ
Towary zamawiane za pośrednictwem Sklepu internetowego gym4.pl są dostarczane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w następujący sposób:
- Przesyłki drobne wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich - Pocztex
- Przesyłki wielkogabarytowe wysyłamy na paletach
- Wszystkie przesyłki są ubezpieczone
- Przesyłki wielkogabarytowe są dostarczane pod budynek odbiorcy. Cena nie obejmuje wniesienia do lokalu.
- Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, w dniach pracy magazynu
Aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym gym4.pl należy:
- Zarejestrować się podając w formularzu rejestracyjnym: login, imię, nazwisko, adres, adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu. Jeśli zamówienie składane jest na firmę – dane firmy – nazwę, adres, NIP.
- Dodać wybrany produkt do koszyka wybierając jego ilość.
- Na liście produktów w koszyku można podejrzeć koszt produktu oraz koszt dostawy.
- Kolejnym krokiem jest możliwość kontynuowania zakupów poprzez kliknięcie „Kontynuuj zakupy” lub przejścia do finalizacji zamówienia poprzez kliknięcie „Przejdź dalej”. ,
- Następnie należy wybrać sposób dostawy zamówienia oraz sposób zapłaty.
- Za zamówienie zapłacić można przelewem z wybranych banków (lista banków będzie widoczna na stronie płatności). Za zamówienie można również zapłacić przy odbiorze. Po wyborze rodzaju płatności należy kliknąć „Przejdź dalej”.
- Kolejnym krokiem jest sprawdzenie zgodności danych oraz dopisanie ewentualnych uwag dla sklepu, uwag dla kuriera.
- Jeśli wszystkie dane są zgodne, należy zaakceptować warunki regulaminu, zapoznać się z prawem do odstąpienia od umowy, a następnie kliknąć „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
- Po kliknięciu opcji „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” pojawi się informacja, że zamówienie zostało przyjęte. Pojawi się także okienko z opcją dokonania płatności. Po kliknięciu opcji „Dokonaj płatności” zostaniemy przekierowani do strony banku gdzie należy sfinalizować zakupy.
MAGAZYNOWANIE:
- Towar wystawiony na aukcjach posiadamy "fizycznie" w naszym magazynie w Krakowie.
WYSYŁKA:
- Zamówienia złożone do godz. 06:00 wysyłamy tego samego dnia (wyłącznie dni robocze)
- W paczkach wysyłamy maty: 4cm do 30szt; 2cm do 60szt.
- Na paletach wysyłamy maty: 4cm od 31szt., 2cm od 61szt.
- Paczki wysyłamy kurierem: Pocztex, InPost, DPD.
- Palety wysyłamy kurierem: Poczta Polska
- Towar wysyłamy zgodnie z adresem wskazanym w formularzu Allegro
- Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
- Towar wysyłamy po zaksięgowaniu środków na koncie (nie dotyczy pobrań).
DOSTAWA:
- Towar dostarczamy bezpośrednio do siedziby odbiorcy na terenie Polski, za pośrednictwem firm kurierskich.
- Czas dostawy uzależniony jest od danego przewoźnika i wynosi ok. 1-3 dni robocze. Dostawa "terminowa": na określony dzień; godzinę lub w sobotę- jest dodatkowo płatna i musi być uzgodniona ze sklepem przed dokonaniem zakupu.
- Dostawa za granicę musi być wcześniej uzgodniona ze sklepem a transport jest wyceniany indywidulanie.
- W okresach przedświątecznych czas dostawy zamówienia może ulec wydłużeniu.
PAKOWANIE:
- Paczki z matami zabezpieczone są tekturą ochronną i sterczem + każda z mat zabezpieczona jest z czterech stron obrzeżami ochronnymi.
FAKTURA VAT:
- Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT na firmę lub fakturę imienną zgodnie z danymi zawartymi w formularzu Allegro.
- Faktury przesyłane są automatycznie na maila przez program księgowy.
STATUS PRZESYŁKI:
- W celu ustalenia statusu przesyłki prosimy o sprawdzenie numeru przesyłki na stronie przewoźnika pod poniższym linkiem: Poczta Polska/ Pocztex: http://emonitoring.poczta-polska.pl/ InPost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
- Opóźnienia w dostawie prosimy wyjaśnić bezpośrednio z przewoźnikiem: Poczta Polska telefon: (+48) 438 420 600 lub 801 333 444; InPost telefon: 722 444 000 lub 746 600 000 3.
- Numer przesyłki wysyłany jest SMS-em oraz mailowo.
POZOSTAŁE WARUNKI
- Wszystkie produkty są nowe i objęte gwarancją.
- Należy określić parametry przedmiotu do wysyłki tj. kolor, rozmiar itp.- jeżeli takie wynikają z aukcji. W przypadku braku informacji przedmiot wysyłamy losowo.
- Produkty mogą być oznaczone logiem, znakiem firmowym, znakiem producenta lub innymi napisami/ grafikami niewidocznymi na zdjęciach.
- Zastrzegamy sobie możliwość wykorzystania zdjęć i filmów w celach reklamowych przedstawiających zakupione u nas produkty- opublikowane na ogólnie dostępnych portalach społecznościowych i stronach internetowych z wyraźnym zaznaczeniem ich autora/właściciela.
- Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji poprawności danych Zamawiającego przed wysyłaniem towaru (telefonicznie lub mailowo) i/lub anulowania zamówienia bez podania przyczyny.