Informacje o sklepie

Zamówienia złożone do godz. 20:00 wysyłamy dnia następnego (wyłącznie dni robocze)  

Wysyłki realizujemy codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach otwarcia magazynu 09:00- 12:00

Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym opłaceniu towaru. Prosimy o wcześniejsze potwierdzenie odbioru mailowo lub telefonicznie.

Magazyn: al. 29Listopada 94, 31-411 Kraków

  

 

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00- 17:00 

Jeżeli nie odbieramy- oddzwonimy:) na maila też z pewnością odpowiemy => po godz. 14:00

Telefon: 576-586-444

Mail: kontakt@gym4.pl

 

JAK ZAMAWIAĆ  

Towary zamawiane za pośrednictwem Sklepu internetowego gym4.pl są dostarczane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w następujący sposób:

  • Przesyłki drobne wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich InPost, Pocztex24, DPD, UPS
  • Przesyłki wielkogabarytowe wysyłamy na paletach
  • Wszystkie przesyłki są ubezpieczone
  • Przesyłki wielkogabarytowe są dostarczane pod budynek odbiorcy. Cena nie obejmuje wniesienia do lokalu.
  • Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, w dniach pracy magazynu

 Aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym gym4.pl należy:

  • Zarejestrować się podając w formularzu rejestracyjnym: login, imię, nazwisko, adres, adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu. Jeśli zamówienie składane jest na firmę – dane firmy – nazwę, adres, NIP.
  • Dodać wybrany produkt do koszyka wybierając jego ilość.
  • Na liście produktów w koszyku można podejrzeć koszt produktu oraz koszt dostawy.
  • Kolejnym krokiem jest możliwość kontynuowania zakupów poprzez kliknięcie „Kontynuuj zakupy” lub przejścia do finalizacji zamówienia poprzez kliknięcie „Przejdź dalej”. ,
  • Następnie należy wybrać sposób dostawy zamówienia oraz sposób zapłaty.
  • Za zamówienie zapłacić można przelewem z wybranych banków (lista banków będzie widoczna na stronie płatności). Za zamówienie można również zapłacić przy odbiorze. Po wyborze rodzaju płatności należy kliknąć „Przejdź dalej”.
  • Kolejnym krokiem jest sprawdzenie zgodności danych oraz dopisanie ewentualnych uwag dla sklepu, uwag dla kuriera.
  • Jeśli wszystkie dane są zgodne, należy zaakceptować warunki regulaminu, zapoznać się z prawem do odstąpienia od umowy, a następnie kliknąć „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
  • Po kliknięciu opcji „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” pojawi się informacja, że zamówienie zostało przyjęte. Pojawi się także okienko z opcją dokonania płatności. Po kliknięciu opcji „Dokonaj płatności” zostaniemy przekierowani do strony banku gdzie należy sfinalizować zakupy.

 

MAGAZYNOWANIE: 

  • Towar wystawiony na aukcjach posiadamy "fizycznie" w naszym magazynie w Krakowie.  

WYSYŁKA:  

  • Zamówienia złożone do godz. 20:00 wysyłamy dnia następnego (wyłącznie dni robocze)  
  • W paczkach wysyłamy maty: 4cm do 30szt; 2cm do 60szt. 
  • Na paletach wysyłamy maty: 4cm od 31szt., 2cm od 61szt. 
  • Paczki wysyłamy kurierem: Pocztex, InPost, DPD.  
  • Palety wysyłamy kurierem: Poczta Polska 
  • Towar wysyłamy zgodnie z adresem wskazanym w formularzu Allegro 
  • Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. 
  • Towar wysyłamy po zaksięgowaniu środków na koncie (nie dotyczy pobrań). 

DOSTAWA:  

  • Towar dostarczamy bezpośrednio do siedziby odbiorcy na terenie Polski, za pośrednictwem firm kurierskich. 
  • Czas dostawy uzależniony jest od danego przewoźnika i wynosi ok. 1-3 dni robocze.  Dostawa "terminowa": na określony dzień; godzinę lub w sobotę- jest dodatkowo płatna i musi być uzgodniona ze sklepem przed dokonaniem zakupu.  
  • Dostawa za granicę musi być wcześniej uzgodniona ze sklepem a transport jest wyceniany indywidulanie.  
  • W okresach przedświątecznych czas dostawy zamówienia może ulec wydłużeniu.

PAKOWANIE:  

  • Paczki z matami zabezpieczone są tekturą ochronną i sterczem + każda z mat zabezpieczona jest z czterech stron obrzeżami ochronnymi.  

FAKTURA VAT:  

  • Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT na firmę lub fakturę imienną zgodnie z danymi zawartymi w formularzu Allegro. 
  • Faktury przesyłane są automatycznie na maila przez program księgowy. 

STATUS PRZESYŁKI: 

  • W celu ustalenia statusu przesyłki prosimy o sprawdzenie numeru przesyłki na stronie przewoźnika pod poniższym linkiem: Poczta Polska/ Pocztex: http://emonitoring.poczta-polska.pl/ InPost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek 
  • Opóźnienia w dostawie prosimy wyjaśnić bezpośrednio z przewoźnikiem: Poczta Polska telefon: (+48) 438 420 600 lub 801 333 444; InPost telefon:  722 444 000 lub 746 600 000 3.
  • Numer przesyłki wysyłany jest SMS-em oraz mailowo. 

POZOSTAŁE WARUNKI 

  • Wszystkie produkty są nowe i objęte gwarancją. 
  • Należy określić parametry przedmiotu do wysyłki tj. kolor, rozmiar itp.- jeżeli takie wynikają z aukcji. W przypadku braku informacji przedmiot wysyłamy losowo. 
  • Produkty mogą być oznaczone logiem, znakiem firmowym, znakiem producenta lub innymi napisami/ grafikami niewidocznymi na zdjęciach. 
  • Zastrzegamy sobie możliwość wykorzystania zdjęć i filmów w celach reklamowych przedstawiających zakupione u nas produkty- opublikowane na ogólnie dostępnych portalach społecznościowych i stronach internetowych z wyraźnym zaznaczeniem ich autora/właściciela. 
  • Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji poprawności danych Zamawiającego przed wysyłaniem towaru (telefonicznie lub mailowo) i/lub anulowania zamówienia bez podania przyczyny. 
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel